Merhaba, ben 10 haftalık hamileyim. Diş eti iltihabı sorunu yaşıyorum, doktorum antibiyotik verdi kadın doğumcumda onay verdi. Zaten bu tür enfeksiyonlarda B grubu ilaç veriliyor hamileliğe zarar vermeyen. Ki doktorunuz vermiş ilacı. Evet etraftaki herkes bir aman ha sakın ilaç kullanma diyor ama o enfeksiyonun yayılması daha kötü sonuçlar doğurabilir. Sonuçta bir yerde bir mikrop var ve kendi kendine geçmiyorsa tedavi edilmesi oldukça doğaldır. İçinize sinmiyor ise bir kaç doktora daha danışın ama bu durumlarda doktorunuza güvenmelisiniz. Ve mümkünse bu gibi durumları kimseyle paylaşmamak. Çünkü o çok bilenler, doktordan daha iyi bilmiyor inanın.