Merhaba kızlar bu duyguyu bende tattım. Hala şaka gibi ve ilerde bir anı olur diye buraya yazıp sonrada saklayacağım. 38+3ken normal kontrolüme gittim nstye o haftaya kadar girmemiştim doktorum gerek görmemişti. O gün nstye girdim gayet normal sancı kasilma yok doktorum çatı muayenesi yapmadı bu yüzden. Ama bebeğimin suyu çok az kalmıştı ve iki gün sonra tekrar kontrole gel dediler. İçimden diyorum ki bu sefer çatıda olurum .. Cuma günü gittim hatta giderken öyle uykum vardı ki beni eve yollasalar da uyusamın hayalini kuruyordum. Nst ve muayene sonucu doktorum suyun riskli derece azaldığını bebeği alması gerektiğini söyledi hemen yatış verdi ben bu arada şoka girmiş bir şekilde ağlayarak eşimi aradım.. burası inanılmaz korkuluydu ben o kadar hevesli olduğum doğumdan korkmuştum.. yukarı çıktım bana ne olucak vs. Derken önce bir çatı muayenesi oldum öldüm dirildimlik bir durumum olmadı derin nefes bir kaç saniye sabir kurtardı diyebilirim ama hiç acilmam yoktu doktor birde ultrason çekti ve sezaryene karar verdi. Bu kısımda benim pek bir seçeneğim yoktu çünkü özel hastane değil üniversite hastanesine gidiyordum. Saat 11de yattım beni 13.00 gibi aşağı indirdiler spinal yapıcaz dediler beni bayiltin korkuyorum diye çok direttim ameliyathanede ama çok ısrar ettiler gerek yok bebeğine boşa anestezi gitmesin sersem olmasın diye ameliyathane ekibinden Allah razı olsun spinal yapılırken doktora resmen sarıldım çok motive ettiler dinlemek istediğin bir müzik var mı diye sordular ben tam hazirim hissizleştim diyene kadar başlamadilar sadece üç kişi perdenin arkadasında yanımda elimden tutup bana her detayı anlattılar çok iyiydiler diyebilirim. Rica etmediğim halde benim için resmimizi çekip yolladılar .. Sezaryene gelince ben o çekiştirmeleri bastirmalari hissederken çok zorda kaldım yanimdaki doktorlara elimi tutun bırakmayın diye yalvardım ta ki meleğimin ağlamasıni duyana kadar gördüm sıcaklığı yanağıma değdi ve o an ki çaresiz aglamami anlatamam. Dokunmak sarılmak isteyip orda öylece bakakalmak çok zor geldi, dikislerim bitti yarım saatte gözlem odasında kalıp odama çıktım. Bebeğim memeyi tuttu sütüm çok az bir damlayken bile o halde annemle uğraşıp emzirdim ve ilk saatlerde kakasını yaptı çok şükür . İlk yürüyüş ve ilk gün zor ama bol suyla birlikte 5-6 defa kalkıp koridorda her seferinde 2-3 tur atıp geri geldim çok faydasini gördüm spinal olmasına rağmen benim hiç baş ağrım olmadı. Depend ve sleepynin hasta bezini kullandım ikisi çok işime yaradı ilk gün muayeneye gelip karnınıza bastırırken depend rahat olmuyor onu açıp rahatça bakıyorlar diyeceklerim bu kadar. Umarım herkes bu duyguyu radar. Ben iki kayıptan sonra tattım. Doğumu beklerken isteyen herkese dua ettim. Hayırlı geceler 🧡🧡