Fatma1a kan ilacı ve magnezyum içiyorum bence kesin içilmesi gerek kan ilacı hiç kullanmayan bir kadına doğum esnasında kan veriliyordu çünkü kan kaybedecek üzülmüştüm kadına, magnezyum da kramplarımı alıyor iki gün içmesem kötü oluyorum, d3 Verdi ama içmiyorum sevemedim normal vitamin de zorunlu değil ama kullanıyorum çok düzenli olmasa da 🤷🏽♀️😊