Merhaba hanımlar 40+3 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum o yüzden sancım gelsin die 41. Haftaya kadar bekliyecek doktorum bebek suan ultroson ölçümüne gorr 3bucuk kilo Ama normal dogum olursa zorlanınsak ustten baskı yaparız dogmazsa Vakum kullanırız diyor. Ama vakumdan korkuyorum bebege zarar gelirmi die bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Vakum ile dogum öneriliyormu ?