Eda123445 5 gün önce erken doğum yaptım sezeryan ile benim de bebeğim şuan yoğun bakımda, bende sütümü sağıp gönderiyorum. İlk öncelikle bolca su tüketin ben günde 4-5 litre içiyorum zaten hava sıcak olduğu için fazlaca terle su da kaybediyoruz, bol bol şekersiz komposto tüketin, humana anne sütü artırıcı çayı için günde 3-4 bardak içiyorum ben, Son olarak şunu unutmayın şuan bebeklerimizin bize en çok ihtiyacı olduğu dönem onlar için mümkün olduğunca stresi azaltıp güçlü olmamız şart, çünkü stres hormonu sütün gelmesini engeller. Bu arada ben diyetisyen olarak bunları uyguladım çok şükür sütüm bebeğime yetiyor. Sizde deneyin inşallah tez zamanda Rabbim şifa verir evlatlarımıza. Sizi şuan çok iyi anlıyorum 😔