Ohalde olduğumuz için biraz sıkıntılı rapor işleri bir de raporlu izin günleri de sınırlı oluyor doğumdan sonra kullanırım diye hiç araştırmadım sgk yı arayıp öğrenebilirsiniz kaç gün hakkınız var özeller 1 kere veriyor diye biliyorum ohalden dolayı 😐