Ozgok valla ben lanolin kullaniyorum doktor madecassol yazmis onu denedim hamazinc denedim oksizinc lanolini denedim zeytin yagi tahin yagi hiiiv bisey fayda etmiyor mal3sef bir hafya oldu bi tanesi iylesti bi tane kaldi gogus ucum yok siringayla cektik olmadi digeri olmustu halbuki bu olmuyor bu yuzdeen yarasi iylesmiyor kizimda da boyle olmustu vallahi kaniyor etleri kopuyoor inanin derisi ince bisy zaten sut icerken oglumun dudagina yapismisti oyle farkettim baktm kaniuor oluyorm ne yapicam bilmiyorum emmese de gogsum tas oluyor yine aci cekiyorum kalmisim boyle caresiz iki ay boyle suruyor 😢😢😭