Mhtpctn merhaba canım şuan hissetmemen normal bende 18 haftalıkken neden hissedemiyorum diye telaş etmiştim ilk bebegimi kaybettim o yüzden korkmustum doktorum 20 haftadan sonra hissetmeye başlarsın demişti ben 19+2 haftalikken hissettim ilk hareketini inşallah hepimiz sağlıkla bir şekilde kucağımıza alırız 🙏😊👣