Bebik-19 Kızlar ben Ayşegül hanıma gidiyorum çok sakin sessiz bi bayan ama bazen soru işaretleri oluyor ilgisi konusunda sizde durumlar nedir. Doğum ücretlerini öğrenmedik daha bilen var mı
Degisken Bebik-19 ben hayatta başka dr agidiyordum çok memnundum ama dr sada hastanesine gitmiş. şuan doğumlar 2000 diye biliyorum hayatta.