Valla ben ne gaviscon ne maden suyu ne salatalık hiç birşey bırakmamıştım herşeyi denedim ama yok o anlık duruyordu en fazla 15 dk sonra tekrar başlıyo boğazıma kadar yanıyordu dr sağolsun bi hap yazdi o hap sayesinde hiç yanma olmuyor çok şükür bende 36 haftaligim