2472 ona doktoru aşırı sağlıklı beslenmesini ve düzenli uyku önermişti zaten ilaçta kullanıyodu doğuruncada emzirmedi bu yüzden bildiğim kadarıyla hayatını doktorun dediği gibi düzene sokunca atak yaşamadı ama tabi evreleri farklıdır muhakkak bu rahatsızlığın benim arkadaşımda sıkıntısız geçti