Bu son haftalarım öyle zor geciyo ki anlatamam bebeğimde gelişim geriliği var 30 haftadan sonra başladı doktor geçen hafta corasprin verdi doktorum 3 kutu yazdı duruma göre bırakcam dedi 34 haftalığım bu hafta kendi doktorum yok diye aynı hastanede başka doktora gittim oda corasprin önermiyorum bu haftada dedi kalp sorunu oluyomus bebekte