Selam hanımlar, bu ara buraları çok meşgul ettim peşinen hakkınızı helal edin.. 🙏🏻 Ancak şöyle bir şey var ki doktorum konusunda soru işaretleri olmaya başladı kafamda. Ki ben çok memnundum kendisinden, burada çok kişiye önerdim. Çok da memnun kalan oldu. Fakat son zamanlar riskli durumlar yaşadım ve doktorum bana doğru düzgün açıklama yapmadan geçmeye başladı.. 32. Haftada kanamam oldu 2 gece yattım sağolsun çok ilgilendi. Ama bana doğru düzgün bir açıklama bile yapmadı. Neden olduğunu sordum, oluyo bazen böyle bol su iç dinlen dedi. Bugün de 34. Haftada kontrolüm vardı. Nstde kasılmalarım çıktı. (Ki ben hiç hissetmedim ne kasılma ne sancı) Sadece 1 bardak süt içmiştim giderken. Bi serum takalım tekrar nst çekilsin dedi. Serum takıldı nst çekildi. Yanına gittim çıkmış gitmiş. Asistanı o seni unuttu ya dedi. Aradık nstyi gönderdik falan. Ağrın var mı dedi. Yok dedim. Ki sabah da aynı şeyi sormuştu yok demiştim. Yine aynı şekilde bol su iç dinlen dedi. Neden diye sorduğumda oluyor canım ya dedi. 2 hafta önce çocuk çok önde derken bu hafta bana haftasına göre uyumlu normal önden gitmiyor dedi.. Kızlar kafayı yemek üzereyim ya 😔😔 Napmam lazım bilmiyorum var mı bu haftalarda doktorunu değiştiren, çok riskli gibi geliyor bana 😔😔