Nasiip47 14 hafta 3 günlük hamileyim karnım cok agrıyor ayağa kalkınca otururkende az biraz ağrı var normal mi acaba??
UrasEgeninannesi Nasiip47 gayet normal endişelenme. Tabi çokta şiddetliyse ihmal etme doktoruna danış. Ama rahim büyüdüğü için bel karın kaşık ağrıları çoğu zaman normal sayılıyor. 17-18 den sonra daha rahatlamıştım bende
akovalardan Nasiip47 benim agrım olmayan nr haftam ne ayim ne günüm kaldı valla baştan sona hep ağrılı geçti hamilelik çok zor şey malesef her ayın ayrı br zorluğu var Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağimiza almayı nasip etsin 🤗🌺
Poyraz_04 Nasiip47 Sancım var diye yazmışsınız başlığa, eğer gerçekten sancı hissediyorsanız hiç beklemeden hastaneye gidin derim ama normal bir ağrıysa rahmin büyümesiyle alakalı bir ağrıdır diye düşünüyorum.
Arsu1661 Nasiip47 çok ağrı warsa doktora sormanda fayda war kasılma girebiliyomuş başka bi formda okumuştum umarım öyle bişi değildir sağlıkla gelsin minik
Nasiip47 Elifisgrn yaaa ikinci gebeliğim ama her bebek aynı değil gercekten🙄 bu arada cok sağol canim bilgin için🌷
Nasiip47 UrasEgeninannesi ay cok sağol allah razı olsun canım rahatlatın beni cok korktum bebekte sıkıntı var diye😍🌹
UrasEgeninannesi Nasiip47 Rabbim koruyordur onları 🤲🏻 Güzel düşünelim güzel olsun ama çoğu gebenin şikayetleri aynı zaten. Ama çok şiddetliyse yinede içinin rahat etmesi adına doktoruna danışmanı tavsiye ederim 😊
Nasiip47 akovalardan inan birinci gebeliğiöde 2 de hep ağrılı hastanelerde geçti .şimdiki ağrım midemden ta kadıklatıma kadar.