Yenibebekyeniheyecan Merhaba arkadaşlar ben düşük tansiyon hastasiyim 7.5 Bnm için çok harika bi tansiyon 2 gündür 10.6 oluyor başım çatlıyor yataktan çıkamıyorum ve bu durumu bi türlü doktoruma anlatamiyorum sabah akşam limon yemekten sıkıldım baska ne onerirsiniz
zeyzey95 Yenibebekyeniheyecan bende tansiyon yok ama migren var başım çok ağrıyordu doktora söyledim magnezyum verdi o mu iyi geldi baş ağrısı dönemini mi atlattım bilmiyorum
Yenibebekyeniheyecan zeyzey95 magnezyum ben kullanıyorum osteocare ama artık duramiycak halldeyim doktorda tag bakmıyor Napıcan bilmiyorum
zeyzey95 Yenibebekyeniheyecan ben magnezyum dan önce başım ağrıyınca enseme ense köküme şakaklarıma falan buz tutuyordum iyi geliyordu ama tansiyon kaynaklı ağrıya iyi gelir mi bilmiyorum bi denersin canım
Yenibebekyeniheyecan zeyzey95 tşk ederim denerim az önce acile gittim 110 60 olmuş düşük tansiyon hastaları için yüksek olduğunu sölediler serin yaptılar geldim hamd olsun şimdi iyi oldum