Kızlar merhaba, bugün canım çok sıkkın.. 14 haftalık hamileyim karın ağrılarım çok diye devlet hastanesine gittim plasentanın rahim ağzına yapışık göründüğünü söyledi yukarı çıkabilir de çıkmayabilir de dedi, eğer çıkmazsa kanaman olması muhtemel dedi bu durumda hastaneye yatarsın ve gebeliği sonlandırabiliriz dedi, moralim çok bozuldu, başına böyle bir sorun gelen oldu mu sizin doktorlarınız ne dedi?