Srzrk Busraad adetini bekle en doğru sonucu o zaman alırsın. Ben erken gwbwlik testi yaptım 5 gün önce çıkmadı. Adetim geçti 2 gün normal gebelik testi yaptım kıpkırmızı çıktı ☺️
Tapralif Busraad Çıkmaz canım bende araştırdım benim de 10 gün var günler geçmiyor ama sabretmek lazım