Bende 37+2yim. Eşim sürekli geldi mi gelecek mi siye beni de heyecanlandırıyor. Ama ne sancı var ne bir şey. Nişan da gelmedi. Ara ara belimde ağrı oluyor ve gece uyurken kasıklarım geriliyor. Doktora gidiyorum sancım hiç çıkmıyor. Bende artık doğurmak istiyorum.