Mhtpctn Kızlar 17 haftadayım daha var ama sımdıden isim bakıoruz ve 3 ısımde karar verdık ama 3 ısımden hangısı olsun onu bulamadık sızlerle de paylaşmak ıstedım cansın lina alya
Lalammm Mhtpctn lina olabilir. 😊 benimde 18+2 benimde isimlerim Simay Zümra Gülce Duru Miray. Karar vermek zorr 🙄🙄🤔🤔🤔🤔🤔
Didi6 Lalammm Zümra ve Miray isimlerini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1 https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 Ama Simay ve Gülce çok hoş 🌸