Ben sertleşmesini hiç yalancı sancı olarak düşünmemiştim,geçenlerde temizlik yaparken çok yoruldum herhalde o gece kasıklarıma ağrı girdi nefes aldıkça battı hareket edemedim şükür sola yatınca 2-3 saate geçti. Doktorum ona vücut kendini doğuma hazırlıyor çok da yorma kendini dedi, bir kere de sabah kalktım baktım önce terledim gece sandım çamaşırım ıslaktı çünkü ama hiç anlamadım önce su geldi sandım korktum meğer idrar kaçırmışım🙈o da normalmiş aklınızda olsun güzel anneler, daha neler olucak bakalım Zamanla görücez☺️🤷🏻♀️