Merhaba ben 23+6 haftaligim. Muhtemelen 18 martta doğumum olcak. Sizinki ne zaman??
fatoos07 merhaba 25+0 sanırım 10 mart a geliyo 🤗
Elifveoglu hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏🙏🙌
fatoos07 amin hepimizinki inşallah