zeyzey95 aynen eşimin kuzenleri bana cocugun ismini kayinpederin faln ismini koyarsnz dedi dalga gecti kayinvalide yanimdaydı yıl oldu 2020 ne munasebet neden koyimki bu devirde anne baba ismi mi koyulur cocuga dedm öyle karışan bir ailede değil zaten ben yine söylim orda da sonra ümitlenmezler belki 😂😂 çok sinir bozucu bir durum valla adamı boşarim öyle bir şey gelse başıma 😂