zeyzey95 Kızlar eşim başta babasının ismini koymak istedi Hüseyin bende dedim boşanırım yine de koymam tamam o zaman Talha olsun dedi İslam’a göre isim koyma hakkı da babada olduğu için bişey diyemiyorum o zaman Yiğit Talha olsun dedim tamam dedi sizce nasıl ?
Elif1613 zeyzey95 neden öyle bir tepki verdinz kayinbabanzla aranz iyi deilmi düşündüğünüz isimlerde çok güzelmiş
zeyzey95 Elif1613 aramız iyi severimde kayınpederimi ama görümcemi kayınvalidemi sevmem hem onları sevindirmemek için hemde Hüseyin ismini sevmediğim için öyle dedim tabi yapacağımdan değil de işe yaradı 😂
Babyy1S Elif1613 bende aynı tepkiyi veririm cok sacma sapan geliyor kulaga anne baba ismi verilmesi şimdi ben cocuguma kayinpedirn yaninda işte atiyorum ahmet aşkim bitanem diye seslenemicem neden cnku babasınin ismi diye algı olcak.demem hoş olmicak sadece ahmet desem adama baba diyrm ogluma ahmet dunyada isim kıtliği mı varda babasınin anasinin ismini koyim hiç bir kayinpeder ve kayinvalide torununa isim koyma hakkı asla yoktur 🌸
zeyzey95 Selin17 hadis var canım evladın isim hakkı baba üzerinde. Tabi ki ortak olarak konulması en makbul olan ama son noktada iş kavgaya dönerse babanın dediği oluyor
zeyzey95 Babyy1S aynen öyle banada saçma geliyor her aileye bir isimden bir kişi yeter 😂 bide kayınpederim kayınvalideme çocuğun adını biz koyalım demiş hiç beklemezdim öyle bişey kayınpederimden kayınvalidem de benim kabul etmiyceğimi bildiğinden onların çocuğu onlar koysun demiş eşim bunu duyduktan sonra Hüseyin koyalım demeye başladı zaten iyice sinir oldum
Selin17 zeyzey95 valla dinine çok düşkün olan adamda bi isim için karısının başının etini yemez. Ortak karar verilir diye biliyorum ben ben bir şey hiç duymadım daha önce
Babyy1S zeyzey95 aynen eşimin kuzenleri bana cocugun ismini kayinpederin faln ismini koyarsnz dedi dalga gecti kayinvalide yanimdaydı yıl oldu 2020 ne munasebet neden koyimki bu devirde anne baba ismi mi koyulur cocuga dedm öyle karışan bir ailede değil zaten ben yine söylim orda da sonra ümitlenmezler belki 😂😂 çok sinir bozucu bir durum valla adamı boşarim öyle bir şey gelse başıma 😂
zeyzey95 Aleynac Resulullah -sallallahu aleyhi ve sellem- Efendimiz bir Hadis-i şerif’lerinde şöyle buyurmuştur: “Evlâdın baba üzerindeki hakları, güzel bir isim ile isimlendirip ve İslâm âdâbı ile kendilerini eğitmek ve yetiştirmektir.” (Münâvî)
zeyzey95 Selin17 işte eşimde ortak koymayı kabul etti zaten birini o birini ben koydum ama maalesef dinine düşkün olsa da kıranlar var çok şükür eşim öyle değil
Sermec27 zeyzey95 ilk oğlumun adını ben koymuştum Berat olacaktı oğlumun adı Beratım şimdi cennette eger blr oğlumuz olursa eşim koymak istedi Talha koyacakmş eşim bence cok güzel ve agır bir isim 🌸
zeyzey95 Sermec27 Biliyorum canım okuyorum senin postlarını. Allah hayırlı zamanda kucağını doldursun inşallah bende daha önce iki düşük yaptım zor oluyor atlatmak Allah sabır versin 🤲🤲 isim için de teşekkür ederim 🤗