36 haftalık olucam yarın dun geceden berı hastanedeyım bebegım oturuyodu dun sancım vardı ve baş aşagı yerleşmış ama hıc acılmam yok duzensız sancılarım vardı iyne yaptılar bır kac defa gectı normal dogumdan korkuyorum sezeryana ne zaman ala bılırler sızce??