Kayrakuzu Merabalar 🌻 Az önce peçeteye sildiğimde çok az kan geldi ama akma şeklinde değil pembemsi ve çok azdı 3 4 gün öncede gelmişti bi bilgisi olan varmı acaba doktorada mesaj attım daha cevap yazmadı o yüzden size bi soruyum dedim
Didialp Kayrakuzu bende de olmuştu 36+4 düm doktorum ağrın yoksa endişe etme demişti..ağrın oluyor mu?
Kayrakuzu Mom9272 Nişan için çok erken değilmi bide sadece pembe kan geldi nişana benzer şeffaf sümüksü bişey yoktu