Seda8891 Keseyi geçen hafta gördüm çok şükür kalp atışları İçin gideceğim p tesi inşallah 🤲 ama hafif bi lekelenmem oldu dr sağolsun iğne verdi ve Protestan kullanıyorum benim gibi olan varmı
Selin17 Seda8891 bende 3 ay Protestan kullandım canım.. çok şükür 3 aydan sonra gerek kalmadı 😘 Allahım sağlıklı gebelik yaşatsın
Seda8891 Selin17 ya inşallah ❣️Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin ben 7 senedir bekliyordum iki kez aşılama oldum tutmadı artık bütün umudumu kesmiştim ve gebe olduğumu öğrendim 🥰ve haliyle bir kaç gün sonrada lekelenme olunca haliyle 😢😢
Selin17 Seda8891 olsun canım dua et bol bol.. Protestan çok iyi bi ilaç benimde kesem aşağıdaydı oyüzden verdi doktor 3 ay kullandım çok şükür şuan iyiyiz 17 haftalık olduk 🧿😍
Seda8891 Selin17 🧿 maşallah kuzum😍 darısı bana inşallah bende ogünleri görürüm inşallah benimde kesem aşağıdaymış zaten ağrı yapıyordu bana belliydi böyle olacağı kalp atışını kaçıncı haftada duydun