Meryem2010 Arkadaşlar işyerim çalışabilir raporu alma dedi 32. Haftanda gelip çalış 37 de çalışamaz ayrılırsın dedi yoksa Sgk de karışıklık oluyormuş aklıma hiç yatmadı bu konuda bilgisi olan war mı
Berra20 Meryem2010 bnde carsamba gunu randevu alcm bakalm.ne olck .calisabilir veriyo mu drlar pandemiden dolayi
H-15 Meryem2010 işyerin karışamaz ki raporunuza o sizin yasal hakkınız ben 32. Haftanın sonunda çalışabilir aldım 1 hafta çalışabildim. İlçede çalışıyorum yol vs sıkıntı olduğu için dilekçemi yazdım ve doğum iznine ayrıldım.
Meriwa Meryem2010 canm o raporu istiyor sgk ben öyle biliyorum bence sen 170 i ara birinci ağızdan duy kendin seni sıkıntıya sokabilir iş verenin belki
Saglikanne Meryem2010 Aldığın rapor SGK ya gönderiyor aldığın hastane bir karışıklık olmuyor almazsan karışıklık olur aslında🤔
Meryem2010 H-15 Belediyede çalışıyorum idari izinliyim şuan doktorum da çalışabilir verecek işyerimde sanırım uğraşmak istemıyor
H-15 Meryem2010 aynen uğraşmak istemiyor bence de hiç gerek yok dediğim gibi sizin yasal hakkınız o. Siz alırsınız raporunuzu onlar da paşa paşa işleme sokarlar başka çareleri yok rahat olun 😊
Meryem2010 Meriwa Haklısın canım ya kendiler uğraşmasın diye ben iznimi aktaramıcam Çalışabilir raporu almazsan doğum iznine eklenmiyor yazıyor çoğu yer
elida32 Meryem2010 çalışabilir almazsanız doğum sonrasına nasıl aktarılacakmış 🙄 riske girmeyin. 37 de zaten zorunlu izin başlıyor.
Ellosluk Meryem2010 hayır sağlıklı isen al 32.hafta çalışır raporunu 37ye kadar olan beş haftalık izin süren doğumdan sonraya ertelensin niye karışıklık olsun ki
Gamze_S Meryem2010 çalışabilir raporu almazsanız doğum paranızı alamazsınız. 32. Haftada çalışabilir veya çalışamaz raporu mutlaka alınması gerekiyor.
MeryemAlp Meryem2010 merhaba bende sağlıklıyım. Doktorlar çalışabilir vermeme kararı almışlar başhekimimiz çalışabilir alamazsınız demiş ne yapacağız bilmiyorum daha 32 ye var benim de merak ediyorum
Meryem2010 MeryemAlp Canım Bn şuan 31. Haftadayım dün doktorum dediki hatta istiyorsan raporunu şimdi hazırlarım
MeryemAlp Canvecansu evet başhekimimiz verilmeyecek demiş doktorum da riski ben kabul etmiş oluyorum veremem diyor başka hastanelerden almaya çalışacağım şaka gibiler
MeryemAlp Meryem2010 evet idari izindeyim 30 haftalığım bakalım çalışabilir alabilecek miyim almak istiyorum çünkü
Vijdan Ister çalışır ister çalışamaz herhangi birini muhakkak almanız gerek yoksa 37 haftaya kadar olan süreniz yanar diye biliyorum
Tuxce Meryem2010 raporu alman gerekiyor cani. Bende geçen hafta aldım hatta tam 32 değilde 32+3 de aldığım için bir haftayı yiyip 112 gün iznim kaldı gözüküyor Mantiigni çok anlamadim ama tam 32 de çalışabilir raporu alınmalıydı dediler haberin olsun