AysunFatih Ayten456 Ben normal istiyordum ama maalesef 37 de sezeryanla alıcam dedi gebelik şekerinden dolayı
derinozkaya Ayten456 ben sezaryen olacagım vajinoplasti ameliyatı oldugum icin ama hafta konusmadık doktorumla daha 37 38 tahmin ediyorum 32 haftalığım 😬