1 hafta idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullandım. 1-2 haftadır hafta sonları olan ishalim var ve bel ağrılarım oluyo. Enfeksiyon devam ediyo olabilir mi :( erken doğum riski felan mı yoksa daha 19. Haftamdayım 😔😔 yoksa evham mı yapıyorum offf 😔😔