rumeysabay Erken aritmide Mustafa Kır ’a gittim bı kere ve memnun kalmadım.Tavırlarını ve konuşma tarzını çok kaba buldum
CemileGoze Erken aritmide hakan ibrahim bey var. Ben kendisine gidiyorum. Gayet ilgili dinliyo anlatıyo tavsiye üzerine gitmiştim ben de çok memnunum
rumeysabay Erken şimdi Kütahya’da gidiyorum doktora,domaniçte oturuyoruz.inegoldekilerden daha uygun,hem muayene ücreti,hem de tahliller.
Edsn Canım İnegöl 4 sene görev yaptığım yer 💕 İnegöldekiler genellikle Bursa’ya gidiyordu kadın doğum için
Erken Edsn aslında Bursa’yı istiyorum ama git gel eşimle gitmem gerekecek ayrıca doğuma yakın daha sık çağrıyotşar diye kafamda soru işareti kaldı acaba yakına mı gitsem diye? Bursa’da nereyi önerirsiniz peki? Olmadı merkeze giderim dediğiniz gibi
Edsn Erken Canım ben İnegölden ayrılıp İstanbul’da yaşayalı 4 sene oldu o yüzden şu an kimseyi öneremem çok şey değişmiştir