ECeren Allah aşkına bi yere kadar haklısınızda bende kızıyoruçama millet bunaldı artık napacak korona var diye kimse çalışmasın mı dışarı çıkmasın mı gezmesin mi , bu böyle 2,3 ayda geçecek birşey değil bütün dünyada olan bir şey ve belki yıllar alacak bu hastalık yıllarca eve mi kapansınlar , bu hastalıkla yasamaya alısmalısınız artık daha doğrusu hepimiz alısmalıyız nereye kadar eve kapancaksınızki belli bi zamandan sonra pskoloji kalmaz,