Hanzade06 Merhaba güzel anneler 16.haftamdayim.Daha önce bir düşüğüm oldu.Şu anda bebişimin hareketlerini hissetmiyorum.Sizler kaçıncı haftada hissettiniz 😊
drn5410 Hanzade06 ilk gebeliğim şimdi 19un yarısında sonra hissettim canım ama böyle çok hafif balon patlaması gibi idi ilk gebelikte 24e kadar hissetmemek normal diyorlar ama 🤭
UrasEgeninannesi Hanzade06 19. Haftanın ortalarında dalgalanmalar şekilde hissetmeye başladım. 25.haftalara kadar da düzensiz oluyor hareketleri endişelenmeyin normal yani. Asıl hareketleri ortalama 25 ten sonra net hissetmeye başlayacaksınız