kbtmz Zeynep kamilde doppler yaptıran var mı arkadaşlar ben bir arkadaşın ücret ödeniyor yazdığını gördüm herhangi bir ücrete tabi tutuluyor muyuz acaba?
Sevgi1991 kbtmz ben ilk oğlumda yaptırdım ücret söz konusu değil orada. Ama şuan kızıma hamileyim asla randevu bulamıyorsun büyük sıkıntı yani mecbur özele gittim yaptırdım
Yusufcuk6 kbtmz o hastaneden nefret ettigim kadar hiç bir yerden nefret etmiyorum ilk oğlumda beni doğuma almadılar takıbin burda yok diye oysaki dosyam elimde gittim ama pislikler almadılar
kbtmz Kaderag peki ikili üçlü tes yaptırdınız mı diye sordular mı canım arkadaş yaptırmadığımdan ücrete tabi tutulduğunu söylemiş bende sadece üçlü yaptırdım da
Kaderag kbtmz hayır öyle bir soru sormadı direk ultrasona alıyor seni zaten ölçümlerine başlıyor arkadaşın Zeynep kamile gittiğinden emin mi ben hep oraya gidiyorum riskli olduğum için
Sevgi1991 kbtmz ben korona zamanına denk geldiği için 2li testi yaptırmadım. Daha sonra gittigimde muayeneye doktorum 4lütesti istedi o an hemen yaptırdım kan verdim oldu bitti o gün ☺
kbtmz Kaderag anladım canım teşekkür ederim belki çok önceden gitmiştir şuan prosedür değişmiştir çok geçmiş olsun umarım bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız ❤️
kbtmz Sevgi1991 bende 20. Haftaya girmeden randevu bakmaya başladım MHRS üzerinden iki hafta her saniye girip baktım uzun uğraşlar sonucu düştü bir tane randevu ☺️♥️