Busradonmezus 34+2 deyim bir süredir düz oturunca ayak bilegim ve ayaklarım şişiyor altına yastık veya tabure koyunca iniyor. Acaba kötü bir şey mi yoksa normal mi? Internette preeklamsiden filan söz ediyor . Ayrica tansiyonum da düşük genel itibariyle
mlsmrtgl Busradonmezus Gebelikten kaynaklıdır ödem tutmuştur vücudunuz ondandır şişme . İçiniz rahat etsin diye bi doktora danışın .
UrasEgeninannesi Busradonmezus gayet normal bende aynı durumdayım ayak bileklerimin ayaklarımın maşallahı var zaten ayağım büyüktü 😅 tansiyon takibi yapıyorsanız sıkıntı olmaz merak etmeyin. Kan akışı çok yavaş olduğu için ödem oluşuyor