mlsmrtgl Busradonmezus Olamaz demeyelim de şöyle söyleyelim . Sezaryen sonrası anesteziden dolayı baş ağrısı oluyor . Migren hastalarında haliyle bu daha şiddetli bir hal alıyor . Atak geçiriyorsunuz . Bu ağrılar kafein tüketimiyle yaşanmayabiliyor . Sizde önceden önlem olarak yanınızda kahve alır bol bol içersiniz .
Minnak_annesi34 Busradonmezus migrenim.var spinal oldum agrilarim normal seviyede hafta da 1 bazen hic ağrımaz doğumla ilgisi yok yani
Deletedmom281 Busradonmezus 🙋🏻♀️Kronik migren hastasıyım ve spinal sezeryan oldum. Hamileliğimde migren ataklarım artmıştı öyleki haftada bir parol serum yaktırıyordum . Doğumdan sonra değil migren baş ağrısı bile tutmadı 6 ay oldu sadece 1 kez tuttu migrenim. 🌺 Hiç korkmayın
EylulEsen Busradonmezus bence alakasi yok cok yakinimda Migren var hatta baya ilerlemiş artık ilac fayda etmiyor ama spinal sezeryan oldu ağrısı da normaldi hemen toparlandı
Anneyim00 Busradonmezus ben oldum canım hiçte artı bi baş agrısı olmadı her zamanki ağrılarım devam sadece regl öncesi
rabiaagenncc Demekki herkesin bir değil. Bende migren falan olmamasına rağmen ben 1 ay boyunca inanılmaz baş agrısı çektim ölücem sandım yani o derece inanılmaz kötü. Tabiki sizinde böyle olucak diye birşey yok bünyeyle falan alakalı herhalde