esraaarslan https://m.n11.com/joie-excursion-changerock-park-yatak-P424112841?Renk=%22Cosy+Spaces%22&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI4rqWxq-i6gIVTe7tCh08AweZEAQYCSABEgLlt_D_BwE Arkadaşlar kullanan , alan var mı 🌸
Medusafer esraaarslan bende hep bununla kraft calipso2 arasında gidip geliyordum kumaş yapısı olarak kraft daha iyi gibi geldi kraft aldık
esraaarslan Seraparsln yaa o zaman pratik olmaz değil mi birde internette kendini saldığını okudum dikişlerin 🤷🏻♀️
cankiz1010 Bu fiyata anne yanı mobilya büyüyen beşik alsanız sizcede daha iyi değil mi? İlk oğlumda park yatak aldım sesi çok muşamba naylon hışırtısı, deri soyulması olayları yaşadık. Görümcem mobilya aldı 5 yaşında hala kullanıyor