Ozgebuglem nuri kayaya gidiyodum pandemi sürecinde o yoktu sanşa hangi doktor gelirse o doktora gidiyorum şuan işler biraz karışık orda yine nuri kayaya aldım ama randevumu kım gelır omu gelır bılmıyorum pandemiden dolayı 2 3 doktor çalışıyolar ama sıra olmuyor hemen alıyolar kötü doktorada denk geldim ama hamileliğimi sanki ayıplar gibi yaklaşmıştı bir kaçı veya hamile değilim sebepsiz gelıyorum gibi davrananda olmuştu inşallah dogumda kendı doktoruma rastlarım gerçekten çok ilgili insanla güleryüzlü konusuyo herşeye cevap vermeye çalışıo