Bende var 30 haftalıkken başladı bugün 37 olduk ursofalk diye bir ilaç verdiler gebeliğe bebeğe hiç bi zararı yok kullandıktan 2 sonra kaşıntılarım geçmeye başladı hala kullanıyorum 2 haftada 1 kan veriyorum değerlerim takibe alındı şu an iyi gidiyoruz çok şükür şeker hamur işi beyaz ekmek vs uzak duruyorum bi de tavuk yendiğimde kaşıntım olduğunu fark ettim yemiyorum delirecek gibiydim sabahlara kadar durmadan sürekli kaşınıyordum çok şükür geçti