busraburcak Sueda29 canım 6-7 ay diyor ama benim kız biraz zayıf doğdu daha uzun kullanırız diye düşünüyorum
fosforlukalem busraburcak evet o çıkma özelliği de cezbetti beni. O zaman kesin kararla sansa alıyorum. Çok teşekkür ederim 😊
busraburcak fosforlukalem rica ederim kuzum valla kullandım ve memnunum yoksa önermezdim kesin memnun kalırsın inşallah 😍
Hilalse Sweetie ben bugün aldım e bebekten joie nin [url=https://hizliresim.com/WvGhnf][img]https://i.hizliresim.com/WvGhnf.jpg[/img][/url]
Hilalse Anne_21 indirimden aldık 600 küsüratıda vardı yanlış hatırlamıyosam pille çalışıyor müzikli ve titreşim özelliği var ayağınızlada sallayabilirsiniz oturduğunuz yerden
akovalardan Sweetie ben civilden aldım indirimdeydi o zaman şimdi de 20 tl fazla olmuş yarın bime de gelecek isterseniz ordan alın. Bende çok pahalı olmasına gerek yok 6 7 ay kullanılacak