Arkadaşlar merhaba 33 haftalık olduk minik kuzumla bugün iki gibi belime ve kasığıma doğru hafif bi ağrı girdi adetliyken yaşadığımız gibi ama cok yerinde duracak kadar değil.biraz ev işi hareket yapınca gecti.geçtikten bi yarım saat bi saat sonra tekrar başladı aynı ağrı salı günü doktor kontrolüm var ama hic yalancı sancı Vs yaşamadım.acaba normal midir bu haftalarda bu durumu yaşayanlar var mı?