zglpmb Kızlar 36 haftalık hamileyim ve bebiş bu gün aşır aşırı hareketlii. Yani canımı acıtıyo resmen. Çok hareketsiz bir bebişte değil normalde ama bu kadar hareketlide değil. Normal mi acabaa
elifalperr zglpmb iki gündür bende aynı durumdayım aşırı hareketli aşağı çok baskı yapıyo ve hareketleri çok canımı yakıyo artık karnım o kadar acıyo ki 🤦🏼♀️ Yürürken çıkcakmış gibi hissediyorum sona yaklaştık artık ondan böyle oluyo
Busimss zglpmb normal sanırım bende 35 ten beri pek hareketlidir oglusum 37+1 iz hala öyle masallah 😂🧿
YelizDurmus zglpmb ben ilk tekmeden sonra sürekli hareketli olduğunu bildiğim için bana normal geliyor 😂 hareketli olması daha iyi hareketsiz olması daha kötü en azından takip etmen açısından iyi bir şey 👍🏻
Aygul01 zglpmb biri hareket etmiyor normal mi der digeri hareket ediyor normal mi der. Kızlar siz ne istiyorsunuz 🤣🤣🤣
zglpmb Aygul01 bişey istemek değil mesele, ilk kez yaşadığımız bi süreç acaba doğum belirtisi olabilir mi vs. Diye endişeleniyor insan.