terelelli81 Asenaa evet ben 4 yıldır seker hastasiyim tip 1 diyabet diyolar benimkine. Zor geçiriyorum daha önce iki kaybim oldu 1 düşük bir kürtaj oldum bu üçüncüsünde de düşük riskim var sekerim de zorluyo sen de dikkat et mutlaka bir doktora görün
Asenaa terelelli81 gorunucem zaten canım kendi doktoruma gitmem lazım 6 da yemek yemistim 8 buçukta ölçtüm 335 çıktı şekerim daha da yükselmiş canım çok sıkıldı bu duruma allah hakkımızda hayirlisini versin sag salim alırız kucagimizainsallah cnm
Hnd Asenaa Benim ailede herkes şeker hastası, onun için makine yanlış değildir, fark olsa bile 30-40 farketsin, bence yeme düzeninizi bi gözden geçirin. 160-170 değil ki sonucunuz acaba yanlış mı diyelim her halükarda 260 fazla.
Asenaa Hnd cnm bence alet yanlış sabah açlık şekerim yine yüksek çıktı esimin şekeri yok onunkine baktım benimkinden daha yüksek çıktı 300 lerde anlayamadım yani en iyisi hastane ortamında baktirmak
Begumerva Asenaa hemde cok yuksek bende parmaktan olcuyorum 1.saatim 140 in alti hep gebelik sekerinden diyet yapiyorum
Tgbabsra Asenaa anladım canım malesef şekerin var gibi birden çok çıkabilir bence doktora git sana ilaç yazsın
terelelli81 Asenaa makina pil zayıflayınca hatalı ölçebiliyor ama yine de mutlaka kan ver kandan en kesin sonuç cikar
terelelli81 Asenaa çünkü yemekte de şekeri yükseltecek birşey yetmemişsin aslında ama beyaz ekmek tuketiyorsan bilemem.
Asenaa terelelli81 canım sabah 8 buçukta kahvaltı yapmıştım şimdi esimle eczaneye gittim dedim bu çok yüksek gösteriyor yanlış olabilir mi onlardaki bi aletle ölçtük 85 çıktı tokluk şekerim cihaz hataliymis dünden beri sitrese girdim bende boşu bosuna
terelelli81 Asenaa ıyi bari çok sukur. Ama siz yine de şekeriniz var mi yok mu hastanede teyit ettirin.