bebegimmm16 canım dostinex i evlenmeden önce kullandım sonra doğum kontrol hapına başladım çocuk isteyinceye kadar 3-4 sene kullamdım ve hapı bırakınca ilk denemede hamile kaldım,55 kiloydum ve hemen ilk ay folikasit başlamıştı doktorum bunların etkisi oldu galiba.ki devletteki doktor 3 aya hamile kalmazsan gel tedavi başlayalım demişti, çok umutsuzdum pat diye hamile kaldım