Asiyenur_46 Hamilelikte gözlerim ödem yaptı bulanik görüyorum kızlar benim gibi olan varmı çok üzülüyorum 😣
mlsmrtgl Asiyenur_46 Bunun temel nedeni hamilelikte vücudun su tutmasına bağlı olarak kornea tabakasının kalınlığının ve çapının değişmesidir. Bir göz doktoruna görünmenizde fayda var .
Asiyenur_46 mlsmrtgl gittim doktora şimdi bisey yapamam doğumdan sonra geçmezse enjeksiyon ile alacağım dedi çok üzülüyorum 😣 36+2 az kaldı
Asiyenur_46 mlsmrtgl âmin çok teşekkür ederim dua eder mısınız yavrumu beni kimseye muhtaç etmesin rabbim.
mlsmrtgl Asiyenur_46 tabiki de ederim ☺️ Kötü düşünmeyin yaşadığınız süreç geçici . Allah’ın izniyle doğumdan sonra geçecek 🤲
Mom9272 mlsmrtgl 😅şansımı deneyeyim amma çılgın yorumlarımdan sonra pek sanmıyorum🥺hatta söylemeye utanırım🤣🤣
Serap1trn Üzerinden baya geçmiş ama şuan aynı gözümde ödem sorunu yaşıyorum. Doğumdan sonra geçti mi sizin