Kuzular medıcalpark Bursa doktor Özlem hanıma gıdıyordum gecen hafta bebegın beş haftalık haftaya gel kalbını dınleyelım dedı bugun gıttım bana kese 6 bebek 8 haftalık dedı ve düşük onleyıcı Protestan ılacını bırak kartala gerek kalmadan kendı düşer dedi kalan atışı sordum yok gebelik sağlıklı deıl dedı ordan çıktım Muş olmaz Cenk beye geçtim bebegın kalp atışını dınledık duydum ve gördüm bebekte kesede 6+1 gayet normal durumdayız diye anlattı böyle bır doktor olamaz Çok bılgılı mükemmel bır insan bütün yıkıldığımızı aldı lütfen tek doktorla kalmayın