Pamukkiz içimi rahatlattın gerçekten teşekkür ederim. Hafta geçtikçe bu kalinlik articaksa durum vahim diye düşünmeye başladım. Yemeden içmeden kesildim uyku bile uyuyamiyorum. Kesin bu konuda tecrübeli kişiler vardır diye açtım bu postu. Senin postu görmemiştim ben🙄 herkes 12-13 de baktırmış. Benim gibi bunu 10. Haftada duyan var mi diye merak etmiştim. Peki senin ilk değerinin yanlış ölçülme ihtimali olabilir mi ? Gerçi çok büyük fark var , o kadar da yanlislik olmaz heralde