Minikpasa
🌸Hamilelikte kadınların % 50 sinin başına geliyor 2.5 altında olduğu sürece problem değil. Senin T4 düşük olduğuna göre tsh yüksek çıkmıştır. Yani tiroid bezi az çalışıyor. Endokrin veya dahiliye doktorunun vereceği levotiroksin içerikli bir ilaçla düzene giriyor. Önemli olan nokta hamile olduğun için tiroid kontrolünü 15 günde bir yaptırman gerekiyor. Geçmiş olsun 🌿