Zeyneptoprak d190516 benimde kız uyutmuyo beni ayağı sağ kaburga altımda poposu sol kaburga altımda oynadıkça acıyo arada bi geriniyo falan doğal sezaryan yapacak bana delip çıkıcak bi tarafımı 😂
Misssimsek d190516 geçmiş olsun canım. Inşallah sagsalim dogsun. Nerdeyse bu aksam.bende gidecektim benim oglanda çıldırdı bu aksam acayip baskı yapıyor bir yandan kaburgama bir yandan vajinama. Allahtan şimdi biraz duruldu. Çok yaramaz bu minikler valla dogunca napcaz bilmiyorum
d190516 Misssimsek sağol kuzum hiç sorma bizim oğlanlar taa içerde kudurmaya başladılar 🙈doğunca allah yardım etsin bizimki bi de abisine çekerse vay halimize 😄
Misssimsek d190516 duruldu biraz diye yazdıktan sonra yine basladi sipa. Zaten uykulwr haram oldu burun tikanikligi yüzünden birde küçük bey uyutmuyor bu gece. Dogduktan sonra zaten uyumiycaz şimdiden başladı bunlar. Valla dedigin gibi böyle giderse vay ki ne vay halimize 🙈😫😂
Babyveannesi ilkbaby yok canım nefes alırken değil hep ağrım oluyor sol göğsümün beş karış altı midemin sol tarafı yanıyo ağrıyo acıyo ama hep oluyo sebebi ne bilmiyorum
kedilervekaranfil d190516 34. haftadayım, bir bir buçuk aydır ağrıyordu, sürekli ayakta olmak zorunda kalıyordum dinlenemiyordum. Son bir haftadır azaldı. Muhtemelen ayaklarıyla baskı yapıyor herkesin aynı yerde aynı haftada aynı şekilde oldığuna göre
d190516 kedilervekaranfil valla dün dayanamadım artık hastaneye gittim gece ailemin yanına gelmiştim şehir dışına doktoruma yazdım minoset iç geçmezse doktora git demişti dediğini yaptım artık
Busrakurucu d190516 aynı durum bende de var gece uyutmadı eşim ovdu zeytinyağı flan sürdük belki üşütmüşümdür diye ama geçmedi ve ben daha sekiz haftalık hamileyim ne olduğunu anlayamadım sizinki geçti mi acaba :(
d190516 Busrakurucu dün gece doktora gittim dayanamadım çünkü ağrısına magnezyum falan yazdı umarım fayda eder ama seninki çok erken başlamış kuzum ya benim bebek baskı yapıyormuş karaciğerimi ittirmiş bi de olması gerekenden iki hafta önde
Semaaycl Busrakurucu genelde hamileliğin son zamanlarında görülüyor bu ağrı ama benimde aynı senin gibi ilk haftalardan beri var ve uyutmuyor oturtmuyor neden oluyor bilmiyorumda 🙁
Busrakurucu d190516 inşallah faydasını görürsün canım uyutmuyo çok tuhaf bi ağrı, sancı.. ben biraz yordum dün kendimi temizlik flan derken ona bağlıyorum artık Umarım bi an önce geçer bu ağrılarımız 🤲
Tubahacik d190516 bizde aynı benimde 2. Kızım geliyor bi oğlan olmadı çok istedim kız deyince üzüldüm rabbim herşeyin hayırlısını o daha iyi bilir bide 4 kız kardeşiz bizde