d190516 bende 23+6 olduk bı iş yapınca genelde kaburga ağrısı oluyo sırt tarafımda hisseidyorum ama dinlenince geçiyor.ama sabahları yataktan kalkarken ayak bileklerim arka kısmı agiriyo aşırı derecede yere basamiyorum resmen elimdeki eklemler agiriyo demir eksikliğinden olduğunu düşünüyorum hepsinin