Rabia95 haftamızdayız çok şükür 19’dan beri hissediyorum kızımı. Ama genelde oturup sırtını yastığa vs yasladığımda ya da sırt üstüysem oynuyor. Ya da ben öyle hissediyorum, sırt üstü uzanmamaya çalışıyorum ama 3 dkkda uzansam vuruyor. Genelde sol diyorlar ama solda hissetmiyorum 🤷🏻♀️
Nur2016 Rabia95 evet bendede oyle. Yuz ustu uzandigimda hisediyorum. Sag sol yattigimda hissetmiyorum. 22.haftadayim
M_N_R Rabia95 29 haftaligim.Daha cok uzandigimda haraket ediyo)Sag sol sirtustu fark etmiyo😁Bazen oturdugumdada atiyo😁😍
yba Henüz küçük olduğundan annesi. Bir kaç hafta daha geçsin sen o zaman gör sağ sol farketmeksizin yapıştıracak tekmikleri☺️
Nur2016 1zeynepelif biraz. Haraket etsin diye hareketini goreyim diye. 1dk falan😁 soluma daha cok yatiyorum